Post by countcreenjaicoeber on Mar 16, 2022 12:45:10 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Vlinder Story: Dress up games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Vlinder Story: Dress up games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes voor meer bronnen ▞▞▞
▞▞▞ Vlinder Story: Dress up games 2022 version ▞▞▞
het is de perfecte game waar ik naar op zoek was, maar als ik op de advertentie-items druk, staat er "Geen advertenties, probeer het later opnieuw". zeer slecht 😞 En minder Gelieve dit op te lossen. ....... Dank je
Er zijn veel advertenties. Letterlijk elke 30 seconden.
dit spel is waardeloos
te veel advertenties
Ik wou dat we vrienden konden hebben zoals ze toevoegen
Deze game is het beste en ik geef vijf sterren omdat ik deze game leuk vind, maar soms heb ik iets toegevoegd, maar het is goed
Vlinder Story: Dress up games Boshqalar xdo
Vlinder Story: Dress up games معمولی nrx
Het is erg saai.
Leer nog steeds om door deze app te navigeren en probeer het hele punt ervan te achterhalen. De advertenties zijn een beetje overweldigend. Maar de kleding is schattig. Ik wou dat er meer avatars waren om uit te kiezen.
Ik ben de reacties aan het lezen en mijn angst zal commentaar geven, dus ik begrijp je meestal dat het gaat over hoe zij, laten we dochter, dit spel spelen, en dan, zoals elke keer dat ze van outfit verandert, verandert haar huidskleur weer tot leven en die van jou zoals 3 verschillende huidskleuren, en slechts één daarvan is zwart, maar het is niet eens zwarte cyclus, grijze kleur Ik ga dit kort knippen, ik wou dat je alsjeblieft wat zwarte kleuren zou hebben en daar, omdat het zo racistisch is voor een zwarte vrouw voor zwarte vrouw om dit spel te spelen.
Dit spel is uitstekend
Doe het voor de gratis kleding, anders te veel advertenties
Eh
Learn English. Speak English تعلیمی jbt
Het is raar
Tal van advertenties, maar... als je iets wilt, snap je het... heb je wat meer aanwijzingen nodig over wat je moet doen... maar ik vind het leuk dat je ook nagels kunt doen
🤢🤢🤢😡😡😡😡💔💔💔🤮🤮🤮😤😤😤
Deze game is erg leuk, omdat je hiermee je creativiteit kunt uiten en je eigen kleding uit verschillende stijlen kunt kiezen. Over het algemeen is het een 10/10-game
Ik geef 1 ster omdat dit spel niet voor kinderen is mevrouw en weet u wat, ik ben zelfs 9 jaar oud ik word 10 en ik verwijder dit spel doei en speel dit spel niet zo voor volwassenen, doei.
Het duurt te lang om in het spel te komen.
Een goed en leuk spel. Maar de advertenties zijn te gek
Echt heel leuk
Geweldig
Ik wou dat ik dit spel kon spelen, maar ik kan het niet eens downloaden 😕
Het is een geweldig spel! Ik vind het geweldig, maar toen ik mijn avatar veranderde, kon ik mijn oude niet vinden en ik wil hem terug en kun je de sokken langer maken en de broek ook langer maken, dan zou het spel ook veel beter worden, er zijn ook veel advertenties tho
Ik vind het spel leuk, je moet ook meer uitdagingen in het spel toevoegen en nieuwe outfits geven. Ik vind het echt leuk, maar ik verveelde me na het voltooien van de uitdagingen.
hou ervan maar... het heeft ZOOOO VEEL TOEVOEGEN! Ik kan niets doen omdat alle toevoegingen
Dit spel is een verschrikkelijke ervaring. Ik zou echt geld hebben betaald om te voorkomen dat ik elke derde klik een advertentie van dertig seconden had. Dit is wat je niet moet doen, zelfs niet voor games met advertenties. Ik weet niet hoe het zo hoog gewaardeerd wordt, maar ik neem aan dat dit klikfraude is.
Dit is een leuke app! Download het, het is erg leuk en je hebt alleen toevoegingen nodig voor de vergrendelde items! En het is ook een heel interessant spel. Ik raad je aan het te downloaden! Veel plezier
Het is heel erg leuk!
Super tof (;
Het is een goed spel waar je heel creatief mee kunt zijn
Te veel advertenties, maar het is een leuk spel, maar zorg ervoor dat we niet elke seconde advertenties hebben! -FooxMochi
Sommige kleur- en stijlopties kunnen alleen worden gebruikt als u eerst een advertentie bekijkt, maar zelfs als u advertentievrije opties kiest, worden advertenties toch spontaan afgespeeld. Valse advertentie. Vreselijke app.
GOED SPEL!!!
Deze app werkt niet, hij laadt gewoon en keert terug naar het startscherm
Spel zou goed zijn, maar advertenties, advertenties, advertenties na ooit te hebben verplaatst, tijdverspilling, wat een geluk heb ik tonite p.b.
Ik hou van we spelen mijn favirete mai alija sha gati
Het is een goede game, maar bijna alles heeft een video nodig
Ik vond het vroeger leuk
Ik hou er van, ik vind het leuk
Veel te veel advertenties, kan zelfs een paar seconden niet spelen zonder er een te krijgen. Ik vind het niet per se erg om advertenties te moeten bekijken voor meer opties, maar er zijn er zoveel meer. Ook koos ik aanvankelijk het personage met de donkerste huid (wat sowieso supergrijs is), maar tijdens het spelen was het personage wit zonder optie om de huidskleur te veranderen. Wat verschrikkelijk is, waarom zou je spelers deze keuze bieden als het er niet toe doet.
Makkelijk en leuk 😁👍 een paar toevoegingen maar toch best goed
Vlinder Story: Dress up games Jednoduché hry frk
Dus mijn dochter speelde dit spel, ik was gewoon nieuwsgierig waarom de huidskleur van het personage verandert bij make-overs? En kleding?
Ifwu
Deze game geeft me steeds meer weg en ik vind het niet leuk
Vlinder Story: Dress up games Casual hdvu
Kun je alsjeblieft kalmeren met de advertenties die teveel proberen om het spel te spelen, maar om de paar seconden is er een advertentie en het wordt echt vervelend.
Mooi hoor
ik hou van spel
3⭐